4

Komputery i polityczka

4

Lawina

6

CP/M część 2

8

Co w komputerach piszczy...

10

Amstrad kupił Sinclaira

11

Giełda

11

Komputerland

12

Czytaj!

12

Algebraf

14

Algebraf

16

Amstrad 6128

18

Amstrad PCW 8256

20

My się błędów nie boimy

Roland Wacławek
22

Gry przygodowe po polsku [2]: słownik

Andrzej Kadlof
Druga część cyklu zapoczątkowanego w pierwszym numerze. Tym razem Autor zajmuje się implementacją interpretera słownika poleceń wraz z zagadnieniem urozmaicenia go oraz kompresji w celu zmieszczenia w ograniczonym obszarze pamięci.
23

Shadowfire

27

Dragontorc (2)

28

Arnhem

30

Cały ten zgiełk

34

Wszystko o 6502

36

Programowanie gier logicznych [2] Na siłę, czyli przeszukiwanie

37

Komputer biologiczny

38

Bardzo cwana zabawka

Sherry Turkle
43

Komputer i wszechświat [2]

45

Klub mistrzów Komputera

45

Pułapka

46

Na zakończenie

48

Idzie żuczek po ekranie